Οδηγός διατροφής: Ποια σαλάτα είναι ιδανική πριν την προπόνηση

Δημοσιεύτηκε: 09 Οκτωβρίου 2018

Photo by Spencer Dahl on Unsplash

Ο αθλητισμός είναι βασικό στοιχείο στη ζωή κάθε ανθρώπου που προσέχει την υγεία του και τα οφέλη που προσφέρει η άθληση στο σώμα και στο πνεύμα,  είναι πιο σημαντικά από οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα.

Σε συνδυασμό λοιπόν με την σωστή διατροφή τα αποτελέσματα στην υγεία μας, μπορεί να είναι θεαματικά.

Είτε λοιπόν είσαι "τυπικός" αθλητής, είτε αρχάριος που τώρα ξεκινάει κάποια αθλητική δραστηριότητα, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις ότι η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο στην άσκηση.  Το τι τρως και κυρίως, το πότε καταναλώνεις τις τροφές παίζει ρόλο στην απόδοσή σου, στην μυϊκή αποκατάσταση αλλά και γενικότερα στο ευ ζην σου.

 

Crossfit

Το crossfit είναι ένα είδος άσκησης, το οποίο είχε αρχικά σχεδιαστεί για αυτούς που υπηρετούσαν τις στρατιωτικές δυνάμεις των Η.Π.Α.
Δημιουργήθηκε το 2000 από τον Greg Glassman. Σήμερα, το Crossfit είναι μία άσκηση που απευθύνεται σε όλους. 

Αν λοιπόν, θέλεις αντοχή και δύναμη για προπόνηση ενδυνάμωσης στο crossfit, χρειάζεσαι υδατάνθρακα και πρωτεΐνη. Ιδανικό γεύμα αποτελεί η σαλάτα Warrior Pasta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pilates

Η μέθοδος Pilates επινοήθηκε το 1920 από τον Joseph Pilates, ως ένα πρόγραμμα αποθεραπείας για τα μυοσκελετικά του προβλήματα και εξελίχθηκε σαν μια μέθοδο ευεργετικής άσκησης που προσφέρει έντονη αίσθηση ευεξίας.

 

Για εσένα που κάνεις πιλάτες και χρειάζεσαι ισορροπία και μυοσκελετική αποκατάσταση, ιδανική σαλάτα είναι η Pure Addiction. Η σαλάτα αυτή είναι πλούσια σε ω3 και πρωτεΐνη και λουτεϊνη, αντιοξειδωτική ουσία που βελτιώνει την όραση. Οι φυτικές ίνες που περιέχει, μειώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης και βοηθούν τη λειτουργία της πέψης.

 

NUTR INFO: 485Kcal –25gr protein – 22gr carbs – 33gr fat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κολύμβηση

Η κολύμβηση, πέρα από το ότι είναι μια από τις πιο διαδεδομένες μορφές άθλησης, είναι και από τις πιο φιλικές προς τον οργανισμό. Δεν καταπονεί καθόλου το σκελετικό σύστημα του οργανισμού και σε σύγκριση με άλλες ασκήσεις εκγύμνασης, προσφέρει στον οργανισμό παραπάνω μυϊκή δύναμη αλλά και μυϊκή τόνωση.

 

Για εσένα λοιπόν που αγαπάς την κολύμβηση και χρειάζεσαι αντοχή και δύναμη με αντίπαλο σου το νερό, προτιμήσε την Τονοσαλάτα Ζυμαρικών, πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες για ενέργεια και πρωτεΐνες για τους μύες.

NUTR INFO: 624Kcal – 35gr protein –93gr carbs –15gr fat 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

Τρέξιμο

Είναι γνωστό ότι το τρέξιμο κάνει καλό στην υγεία. Είναι άσκηση που βελτιώνει το κυκλοφορικό και αναπνευστικό σύστημα, τονώνει τη λειτουργία της καρδιάς και δυναμώνει το μυϊκό σύστημα. Tο τακτικό τρέξιμο, μπορεί να προσθέσει χρόνια στο προσδόκιμο ζωής. Όλα αυτά βέβαια, υπό την προϋπόθεση ότι τρέχουμε χωρίς να υπερβαίνουμε τα όρια της αντοχής μας.

 

Αν θέλεις λοιπόν υψηλά επίπεδα ενέργειας για να αυξήσεις την αντοχή σου στο τρέξιμο, επέλεξε την Black Treasure με φαγόπυρο, μια τροφή πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες, χωρίς γλουτένη, ελαφριά για το πεπτικό σύστημα.

 

NUTR INFO: 830Kcal – 39gr protein –164gr carbs –2gr fat 


© 2015 by MATTHAIOS DAMIGOS

  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle