• The Salad Project

Ευ Ζην! 7 τρόποι για να παραμείνετε υγιείς!

Ενημερώθηκε: Ιουλ 19



Πανδημία του Κορωνοϊού, lockdown και όλοι μάθαμε τι εστί banana bread, βάλαμε λίγα κιλά παραπάνω και γίναμε experts στην λοιμωξιολογία! Μάθαμε όμως και πόσο σημαντικό τελικά είναι, να προσέχουμε την υγεία μας, να ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας και φυσικά δεν εννοούμαι μόνο μέσω της διατροφής. Αν θέλετε να μάθετε τους 7 τρόπους, που πρέπει να σας γίνουν συνήθεια, για να παραμείνετε υγιείς και να απολαύσετε μια καλύτερη ζωή, συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω!


1. ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΚΥΡΙΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΑΓΗΤΟ

Το σωστό φαγητό δεν μπαίνει στο σπίτι τυλιγμένο σε πλαστικό! Δεν έχει πρόσθετα σάκχαρα, άμυλα, τεχνητές γεύσεις ή άλλα ανθυγιεινά συστατικά. Δεν παρασκευάζεται σε εργοστάσια κι έτσι διαφέρει σημαντικά από τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Ακριβώς επειδή δεν είναι τεχνητά φτιαγμένο, δεν γίνεται κι εθιστικό. Επιλέγοντας κυρίως αληθινό φαγητό, θα σας οδηγήσει σε μια διατροφή θρεπτική, πλούσια σε ίνες, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.



2. ΒΑΛΤΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ

Ο τίτλος τα λέει όλα! Δεν χρειάζεται να αφιερώνετε ατελείωτες ώρες, που κανένας πλέον δεν διαθέτει, κάνοντας εξαντλητική γυμναστική. Έχει πλέον αποδειχθεί, ότι αν αφιερώνετε έστω 30’ την ημέρα, αλλά με μια συχνότητα 4-5 φορές την εβδομάδα θα δείτε και πάλι αποτέλεσμα στο σώμα σας και φυσικά στην υγεία σας.



3. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΡΕΣ

Σίγουρα είναι πιο εύκολο να το λέμε από το να το κάνουμε! Η αρχή έγινε με την διατροφή και φυσικά την άσκηση. Σημαντική βοήθεια είναι να προσπαθήσετε να αλλάξετε την οπτική που βλέπετε όσα σας αγχώνουν, μειώνοντας την σημαντικότητά τους. Ζητήστε συναισθηματική υποστήριξη από τους δικούς σας ανθρώπους, αν δεν το καταφέρνετε μόνοι σας, εκφραστείτε!



4. ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ

Πλέον όλοι γνωρίζουμε πόσο βλαβερός μπορεί να γίνει ο ήλιος, όμως η έκθεσή μας σε αυτόν δεν έχει μόνο μειονεκτήματα! Ο ήλιος βελτιώνει την διάθεση, μας βοηθάει να παράγουμε βιταμίνη D, βελτιώνει την όραση κι ενισχύει το ανοσοποιητικό, αρκεί να βγαίνουμε την κατάλληλη ώρα (08:00 – 12:00 & 17:00-20:00) και για την σωστή χρονική διάρκεια, πάντα με την χρήση αντηλιακού.



5. ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΥΔΑΤΩΜΕΝΟΙ

Η ποσότητα νερού που χρειάζεται κάθε άνθρωπος προσδιορίζεται σε σχέση με το φύλο, το βάρος του σώματος, το επίπεδο της φυσικής δραστηριότητας και τις κλιματολογικές συνθήκες, κατά μέσο όρο όμως 2 λίτρα για τις γυναίκες και 2.5 λίτρα για τους άνδρες είναι αρκετά. Τα οφέλη του νερού; Πολλά! Συμβάλλει στην υγεία του δέρματος, στο αδυνάτισμα, στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας και στην αυτοσυγκέντρωση, γι’ αυτό ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΥΔΑΤΩΜΕΝΟΙ!



6. ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΑ

Κοιμηθείτε τουλάχιστον 6 με 8 ώρες και χωρίς αφυπνίσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ο καλός ύπνος είναι αναζωογονητικός, μας γεμίζει ενέργεια και μας βοηθάει να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Όταν ο οργανισμός στερείται καλού ύπνου, τότε διαταράσσεται η ισορροπία της υγείας μας. Ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός και για τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο καλός ύπνος βελτιώνει την ικανότητα εκμάθησης, καθώς επίσης βοηθά στη συγκέντρωση, στη λήψη αποφάσεων αλλά και στη δημιουργικότητα.



7. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ

Οι φίλοι μας παρατείνουν τη ζωή. Οι φίλοι κάνουν την καρδιά μας πιο δυνατή. Οι φίλοι λειτουργούν ως αντικαταθλιπτικό. Οι φίλοι μας βοηθούν να μειώσουμε τα επίπεδα του στρες. Οι φίλοι αυξάνουν την ποιότητα της ζωής μας. Όσοι έχουν αρκετούς φίλους, αντέχουν περισσότερο το σωματικό πόνο. Αν έχουμε λοιπόν καλούς φίλους σημαίνει πως έχουμε και καλύτερη γενική υγεία!

581 προβολές