Δημιουργήστε την καλύτερη Σαλάτα!

Οι σαλάτες είναι ένας γευστικός τρόπος για να εντάξετε θρεπτικά συστατικά στη διατροφή σας. Με μια απολαυστική και δροσερή σαλάτα έχετε την ευκαιρεία να απολαύσετε φρούτα και λαχανικά εποχής και να διαπιστώσετε πόσο εύκολο είναι να τρώτε υγιεινά και ποιοτικά.

 

Θέλετε λοιπόν να μάθετε πως να δημιουργήσετε την καλύτερη σαλάτα?

Ακολουθήστε τα βήματα παρακάτω!

Επιλέξτε την Βάση

Δώστε βάση στα πιο σκούρα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως για παράδειγμα σπανάκι ή ρόκα, αυξάνοντας έτσι την πρόσληψη κάποιων σημαντικών βιταμινών Α,C, Β6, φυλλικό οξύ και K, μεταξύ άλλων. Προσθέτοντάς τα στις σαλάτες σας, θα καλύψετε εύκολα την ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη αυτών των θρεπτικών συστατικών.

Επιλέξτε τα Δημητριακά σας

Μια καλή πηγή υδατἀνθρακα, που θα σας χάριζε ενέργεια, θα ήταν να προσθέτατε δημητριακά στη σαλάτα σας.Όλοι γνωρίζουμε ότι τρώγοντας μια σαλάτα μόνο με λαχανικά, μετά από λίγη ώρα πεινάς!Προσθέτοντας ένα υγιεινό δημητριακό όπως κους κους ή quinoa θα δώσετε στο σώμα σας φυτικές ίνες που θα σας κρατήσουν χορτάτους και θα αυξήσουν τα επίπεδα της ενέργειάς σας.Να θυμάστε, επίσης, ότι τα δημητριακά προσφέρουν μια πιο γίηνη γεύση και εξισορροπούν ένα όξινο dressing.

Προσθέστε 3 Λαχανικά

Δεν υπάρχει σωστός ή λάθος συνδυασμός όταν επιλέγετε λαχανικά για την σαλάτα σας. Σας προτείνουμε να δοκιμάσετε και ωμά αλλά και ψημένα λαχανικά για να βρείτε την υφή και την γεύση που προτιμάτε. Μερικοί πολύ καλοί συνδυασμοί είναι ντομάτα-κρεμμύδι-μανιτάρια ή καρότο-αγγούρι-πιπεριές.

Προσθέστε ΠρωτεΪνη

Προσθέτοντας ψητό κοτόπουλο στη σαλάτα σας, είναι ένας να την ενισχύσετε σε πρωτεϊνη που θα σας προσφέρει κορεσμό για περισσότερο χρόνο. Μερικές άλλες επιλογές είναι ο σολωμός ή ο τόνος. Ο Σολωμός είναι εξαιρετική πηγή ΩΜΕΓΑ 3 και βοηθάει το σώμα να καταπολεμάει φλεγμονές και το δέρμα να είναι υγιές.

Επιλέξτε το Dressing

Όταν μιλάμε για dressing πάντα αυτό που περιλαμβάνει φρέσκα υλικά, χωρίς συντηρητικά ή τεχνητά αρώματα είναι το καλύτερο. Αν επιλέξετε να φτιάξετε το δικό σας, σας συστήνουμε να χρησιμοποιήσετε καλά λιπαρά (extra παρθένο ελαιόλαδο ή λάδι καρύδας) και φρέσκα υλικά. Διαφορετικά στο The Salad Project, έχουμε μια μεγάλη γκάμα από dressing γλυκά και όξινα, νόστιμα και υγιεινά που θα καλύψουν όλα τα γούστα.

Προσθέστε Υγιεινά Λιπαρά

Το σώμα μας χρειάζεται λιπαρά (τα καλά όμως), για να βοηθήσουν την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών (π.χ. βιταμίνες), αλλά και να διατηρούμε σε φυσιολογικές τιμές τα επίπεδα της χοληστερόλης μας, ειδικά της "κακής". Τροφές όπως τα καρύδια, οι σπόροι chia και ο λιναρόσπορος είναι πλούσια σε ΩΜΕΓΑ 3 και μπορούν επίσης να μας βοηθήσουν να καταπολεμήσουμε τις φλεγμονές.Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να συμπεριλάβουμε υγιεινά λιπαρά στις σαλάτες μας. Ψιλοκομμένα καρύδια ή μερικά κομμάτια αβοκάντο και φυσικά το αγνό παρθένο ελαιόλαδο είναι από τα αγαπημένα μας!

 

Τώρα που ξέρετε πώς να δημιουργήσετε την καλύτερη σαλάτα, το μόνο που μένει, είναι να μας καλέσετε κι εμείς θα ακολουθήσουμε τις επιλογές σας και θα σας την ετοιμάσουμε! Εύκολα, Γρήγορα και Υγιεινά!

© 2015 by MATTHAIOS DAMIGOS

  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle