Πώς να ασκείσαι, ακόμα κι αν είναι το τελευταίο πράγμα που θα ήθελες να κάνεις αυτή τη στιγμή!

Δημοσιεύτηκε: 23 Μαρτίου 2018

Δικαιολογία #1: “Δεν έχω χρόνο για γυμναστική.”
Η λύση: 'Εχετε πολύ χρόνο. Το θέμα είναι πως τον χρησιμοποιείτε.


Η εβδομάδα αποτελείται από 168 ώρες. Ακόμα κι αν αφαιρεθούν 56 ώρες ύπνου και 50 δουλειάς, απομένουν 62 ώρες, όπως επισημαίνει η επιχειρηματική συγγραφέας Laura Vanderkam στην TED ομιλία της. Το ενδυναμωτικό της συμπέρασμα: “Έχουμε τη δύναμη να εμπλουτίσουμε τις ζωές μας με τα πράγματα που αξίζουν να υπάρχουν εκεί.”
Αν πραγματικά θέλετε να ξεκινήσετε να ασκείστε, τότε πρέπει να τοποθετήσετε την άσκηση ψηλά στη νοητική σας λίστα με τα πράγματα που πρέπει να κάνετε. Έπειτα, θα πρέπει να την εντάξετε στο φυσικό σας πρόγραμμα, προγραμματίζοντας την εβδομάδα σας από πριν. Αναφέρει επίσης: “Μια πολύ καλή στιγμή για να γίνει αυτό είναι τα απογεύματα της Παρασκευής.” 

Δικαιολογία #2: “Είμαι τόσο άνετα στο σπίτι τώρα. Θα ξεκινησω γυμναστική την επόμενη εβδομάδα.”
Η λύση: Τοποθετήστε τον εαυτό σας στο μέλλον.

 
Όταν μιλάμε για τον πειρασμό, εμείς σαν άνθρωποι παλεύουμε μεταξύ του σημερινού μας εαυτού και του μελλοντικού εαυτού μας. Ο μελλοντικός μας εαυτός γνωρίζει ότι είναι προς το συμφέρον μας να ασκηθούμε, αλλά "είναι μια άνιση μάχη" μεταξύ των δύο, λέει ο συμπεριφορικός οικονομολόγος της Microsoft Dan Goldstein. "Ο σημερινός σας εαυτός είναι παρών αυτή τη
στιγμή. Είναι υπό έλεγχο. Έχει αυτά τα ισχυρά, ηρωικά όπλα που μπορούν να σηκώσουν τα ντόνατς και να τα βάλουν στο στόμα σας. Ο μελλοντικός εαυτός δεν είναι κάπου εδώ γύρω, οπότε ο σημερινός εαυτός μπορεί να ποδοπατήσει τα όνειρά του ».

Δικαιολογία # 3: "Θα ήθελα πολύ να παρακολουθήσω Netflix / να δω τις ειδήσεις / να διαβάσω ένα βιβλίο, από το να κάνω γυμναστική".
Η λύση: Μπορείτε να κάνετε και τα δύο ταυτόχρονα.

 
Ο Κάρολος Ντίκενς εξέδωσε όλα τα μυθιστορήματά του τμηματικά, δίνοντας στη δημοσιότητα ένα κεφάλαιο κάθε φορά, πρώτα μέσα σε περιοδικά και στη συνέχεια ως ανεξάρτητα φυλλάδια. Λέγεται ότι η ζήτηση έγινε τόσο μεγάλη, που οι αναγνώστες του συγκεντρώνονταν στην αποβάθρα περιμένοντας τα πλοία με το επόμενο κεφάλαιο, ώστε να μάθουν τι συνέβη.
Θα μπορούσατε να εκμεταλλευτείτε αυτή τη γνώση; Μα φυσικά, σύμφωνα με την Katherine Milkman, συμπεριφορική επιστήμονα του Wharton School of Business. Για ένα πείραμα, επέλεξε συμμετέχοντες που ήθελαν να ασκηθούν περισσότερο. Οι μισοί από τους συμμετέχοντες είχαν εκχωρηθεί τυχαία σε μια ομάδα που είχαν iPod φορτωμένα με απορροφητικά audiobooks (όπως το The DaVinci Code ή The Hunger Games) που μπορούσαν να ακούσουν μόνο στο γυμναστήριο. Το άλλο μισό έλαβε μια δωροεπιταγή ίσης αξίας για τον εκδοτικό οίκο Barnes & Noble. Το αποτέλεσμα: Η ομάδα με τα ηχητικά βιβλία ασκήθηκε σημαντικά περισσότερο.

Κάντε το κανόνα ότι μπορείτε να παρακολουθείτε τις αγαπημένες σας ιστορίες (Netflix / βιβλία / podcast / ειδήσεις) μόνο κατά την άσκηση. "Ο συνδυασμός πειρασμών" είναι αυτό που η Milkman ονομάζει το συνδυασμό μιας ευχάριστης δραστηριότητας με μια επιθυμητή συνήθεια. Εμείς πιστεύουμε ότι είναι εμπνευσμένο.

Δικαιολογία # 4: "Νιώθω ότι δεν είμαι σε φόρμα και φοβάμαι να πάω στο γυμναστήριο με όλους τους φανατικούς της άσκησης να με κοιτούν".
Η λύση: Οι άνθρωποι πάντα θα κρίνουν, αλλά δεν χρειάζεται να είστε ένας από αυτούς.

 
Η κοινωνία μας είναι προκατειλειμμένη ως προς το βάρος, λέει η ακτιβίστρια και καλλιτέχνης Kelli Jean Drinkwater. "Ζούμε σε μια κουλτούρα όπου κάποιος με επιπλέον βάρος θεωρείται κακός άνθρωπος - τεμπέλης, άπληστος, μη υγιής, ανεύθυνος και ηθικά ύποπτος. Και έχουμε την τάση να βλέπουμε το να είναι κάποιος λεπτός ως καθολικά καλό ".
H Drinkwater μας ζητά να εξετάσουμε αυτές τις αντιλήψεις, στους άλλους καθώς και στους εαυτούς μας. Αναρωτιέται: "Θέλουμε πραγματικά να ζήσουμε σε μια κοινωνία στην οποία οι άνθρωποι στερούνται τη βασική τους ανθρωπότητα, αν δεν βρίσκονται μέσα στα όρια μιας αόριστης αποδεκτής μορφής;"
Αντί να βλέπουμε την άσκηση ως έναν τρόπο να τιμωρήσουμε τον εαυτό μας επειδή δεν είναι "τέλειος", μπορεί να είναι μια μέθοδος για να φροντίσουμε το σώμα μας. Όπως αναφέρει η Drinkwater, "Η ανάκτηση του ελέγχου του εαυτού σας μπορεί να είναι μια από τις πιο υπέροχες πράξεις αγάπης για τον εαυτό σας. Μπορεί να μεταφράζεται σε ένα εκατομμύριο διαφορετικά πράγματα, από χτενίσματα έως τατουάζ, περίγραμμα σώματος, ορμόνες, χειρουργικές επεμβάσεις και ναι, ακόμη και απώλεια βάρους".

ΠΗΓΗ: https://ideas.ted.com/how-to-exercise-when-its-the-last-thing-you-want-to-do/

© 2015 by MATTHAIOS DAMIGOS

  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle